بارمانبارمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

بارمان فرشته ای بی نظیر

تولد سه سالگی بارمان طلایی

1394/10/15 16:55
نویسنده : مامان بارمان
1,170 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بر افریدگار یکتا

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های

عالمی؟ ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش

رنگینی شکر گوییم؟

تولدت مبارک پسرم

 

پسرم امروز ، سالروز میلاد توست و من هنوز همچون تمام سالهای گذشته در حیرتم از داشتنت .در کنار تمام داشته هایم ، تو  یکی از  مهمترین دلایل خوشبختی ام هستی .

 شیرین من ! نمی دانم به چه زبان ، بابت تمام آنچه که با شکفتنت ارزانی ام کرده ای سپاسگزار باشم .  تو به آن قالب گذشته من ، روح بخشیدی . همین روحی که دیگران به خاطرش مرا " مادر " خطاب می کنند . 

 

تولدت مبارک پرنس بارمان عزیزم

 

                                              هديه ات تمامي ستاره هاي آسمان ،

تمامي گلهاي روي زمين ،
آواز هر چه پرنده خوش صداست ،
تمامي قلبم ،
همه زواياي روحم و سراپاي جان و تنم ،
كاش كه بپذيري عشقم را ، قلبم را و روحم را .
روز تولد توست.....، ستاره ها را تك تك.... ، به عشق تو ميشمارم . 



تولدت مبارك فرشته بی نظیرم

 

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ

می شوم... او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم... او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم... او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم... او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند... او بازی می کند... کودکانه... می پرد، حرف می زند...به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید! و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم!

 

پسرم به لطف خدای مهربون  سه ساله شد.جشنجشن

              خدای مهربونم با تمام وجودم ازت سپاسگزارم    محبتمحبت                  

پسندها (1)

نظرات (0)