بارمانبارمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

بارمان فرشته ای بی نظیر

ولنتاین مبارک

1393/11/25 12:41
نویسنده : مامان بارمان
1,784 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خدای مهربون

امروز  14 فوریه یکی از روزهای قشنگ خداست که در بعضی از فرهنگها روز عشق نامیده شده.مامان شیوا و بابا سعید  به خودشون می بالند که هدیه عشقشون فرشته بی نظیرییه مثل تو, پرنس بارمان.

                                                  ما عاشقتیم

        

دیشب وقتی در یک برنامه تلویزیونی راجع به ولنتاین از بچه های زیر 4سال می پرسیدند ولنتاین شما کیه؟ بعضی ها پاسخ می دادند مامانم ,عروسکم ,بابام ,شکلاتم......

بارمان طلایی که داشت شیر موز می خورد و اینها رو می شنید سریع نوشیدنش رو قطع کرد و رو به من کرد و گفت مامانمحبتیعنی ولنتاین من مامانمهجشن

وای که چقدر شنیدن این کلمه برای من قشنگ بود.یه انزی و حس عجیبی تو این کلمه بود که تا عمق قلبم نفوذ می کرد و من رو تا آسمونها  بالا می برد.

من و بابا سعید از الهه عشق متشکریم که اینگونه به زندگی ما لبخند زد.

پسندها (4)

نظرات (8)

خاله شیما
26 بهمن 93 9:29
مثل همیشه تو بهتریییییینیییییی عزیزه دلممممم
مامان بارمان
پاسخ
ممنون خاله شیما .مثل همیشه خیلی خیلی لطف دارید
مامان مبینا
26 بهمن 93 16:29
مامان خانم سلام خوبین؟بارمان خوبه؟ ی عالمه بووووس واسه بارمان ومامان مهربونش
مامان بارمان
پاسخ
سلام به پرنس رومینا و مامان مهربونش.دوستتون داریم
مادر
26 بهمن 93 18:12
ای جووووونم چقدر گل پسری مامانیشو دوست داره ... اخه بهترین مامان دنیاست.بوورووس
مامان بارمان
پاسخ
سلام به دوست خوبم.سلام به مامان درسخون و زرنگ.منتظرم پسر خوشگل شما هم بیاد و از ابراز عشقش لذت ببری
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 بهمن 93 10:25
سلام شیوا جان خوبید عزیزم خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم واز اینکه تشریف اوردید وب بچه های من بینهایت متشکرم
مامان بارمان
پاسخ
سلام به مامان مهربون.ما هم خوشحالیم که با شما اشنا شدیم.
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 بهمن 93 10:27
عزیم با تاخیر ولنتاینتون تبریک میگم امیدوارم با وجود عشق کوچولوتون تا ابد ابدیت همچنان عاشق بمانید ودر کنار هم شاد وموفق زندگی کنید ماشالله به بارمان که چقدر عشقشو قشنگ به زبون آورد انشالله خدا حفظش کنه بیشتر با هم آشنا بشیم خوشحال میشم عزیزم
مامان بارمان
پاسخ
ممنون مامان مهربون.از آرزوی قشنگتون ممنونم.یه دنیا عشق و آرزوهای خوب برای فرشته های شما
مامان روژینا
29 بهمن 93 12:14
چه پسملی شیرینیخدا حفظش کنه عزیزم لینکت کردم و خوشحال میشم با هم دوست شیم وبلاگ زیبایی داری
مامان بارمان
پاسخ
مرسی از اینکه از وب ما دیدن کردین.خیلی خوشحالیم که دوستای خوبی مثل شما داریم
مامان آنیسا
30 بهمن 93 8:08
آفرین به بارمان جونم که با این جمله زیباش خستگی رو از تن مامانی در آورده
مامان بارمان
پاسخ
مرسی مامان مهربون کاملا درسته
خاله
3 اسفند 93 15:24
باربار جونم ولنت مبارک داداشم
مامان بارمان
پاسخ
مرسی خاله