بارمانبارمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

بارمان فرشته ای بی نظیر

بارمان و تمایل به نشستن در سکوها

1393/10/20 15:34
نویسنده : مامان بارمان
890 بازدید
اشتراک گذاری

یکی بود یکی نبود .یه بارمان طلایی بود که وقتی 15 ماهش بود تمایل داشت هر جای لبه داری رو که می دید برای نشستن امتحان کنه.یه روز که مامان بارمان طلایی داشت مجله می خوند متوجه شد پسر قصه ما داره درب یخچال رو باز می کنه! و بعد از برداشتن شکلاتش متوجه مشه یه قسمت از یخچال برامده است  و با خودش می گه پس خوبه که برای نشستن امتحانش کنمتعجبتعجب

 

           

                               این هم پسرک قصه ما در حال جای گیریتعجب

 

          

                        اینجا وقتی متوجه شد مامانش یهش نگاه می کنهخطا

 

                

                          و اینجا که سیگنال گرفت کار مناسبی انجام ندادهخطا

 

           

                و اینجا که با نگاهاش به مامانش می گه من متوجه شدم که...خجالت

 

ولی کلا من عاشق پسر قصه مونم به خصوص عاشق  ارتباط تش که بدون کلام نظر مامانش  رو متوجه می شه.در ضمن عاشق صورت شکلاتیش هم همینظوربوسمحبت

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله
21 دی 93 7:48
بارمان شیطون کوچو لو من منو مامانی هر وقت در یخچالو باز میکنیم سریع بدو بدو میای سمت یخچال عاشق این کاراتم
شیما پاشایی
22 دی 93 13:27
فدات شم فرشته ی من با اون نگاه معصومت عزیزه دلمممم